Mår bättre!!

Det är mycket man ska lära sig innan man blir färdig. Om man någonsin blir!? Jag har idag fått medicin mot förstoppning (ja känsliga läsare sluta här! Jag har tappat all form av integritet;) Nä men jag är faktiskt lättad av att ha fått en förklaring till mina smärtor! Givetvis är det fortfarande läkning som ska ske men så smärtsamt som det varit ska det inte vara och att jag skulle ha problem med magen såhär efter förlossningen har jag inte haft en tanke på. Vem tänker på toabesök när man är uppfylld av en mysig bebis och allt annat som livet fylls med i babybubblan?! 

Nu mår jag iallafall bättre och har tillochmed varit ute på vagnpremiär! En kort sväng i solen till affären med make och baby. 

För att inte säcka ihop helt med mjukiskläder så har jag hittat perfekta bekväma plagget -maxiklänning. Har senaste dagarna varvat de olika jag har. 




Kommentarer
Postat av: Elin

Vilken snygg klänning! Vart hitta du denna?

Svar: Hej Elin.
Den är köpt på HM för flera år sedan.. Hoppas de gör en uppföljare någon gång för den är fantastiskt skön!
Cut

2014-05-04 @ 20:21:04
Postat av: Carrokrook

Fina fina Linda

Svar: Bästa Carro!
Tack för samtalet och peppen -du är grym! Hade det inte varit för dig i lördags.. Puss
Cut

2014-05-04 @ 21:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0