Vagnpremiär och BVC besök..

Bild från gårdagens vagnpremiär, rullade bort till Ica och handlade lite godsaker till middag. Henke lagade en fantastisk kycklingfajitas med en grönsaksalsa. Mm.. Tänk om vi alltid kunde vara hemma båda två! Jag njuter!! 


Idag var vi på BVC och allt såg fint ut, Hebbe har gått upp i vikt och växt 2 cm. På fredag ska vi ses igen men då ska barnmorskan komma på hembesök. 

Efter BVC åkte vill till Storken som ÄNTLIGEN fått in våra grejer (inte alla) men bilbarnstolen och isofixfästet. Tröttsamt är nu att vänta på UV-skyddet.. Även sittdelen till vagnen är sen men den kommer ju ändå inte att användas på många månader så det känns mer okey. Jaja, vi har ett provisoriskt UV-skydd som går att använda på alla vagnar och vi har vår bilbarnstol så nu kan vi ge oss ut på vägarna och köra! 

Idag var Herbert beräknad, jag har ju följt Carolina Gynning som hade samma BF i sin graviditet och väntar nu med spänning.. Konstigt på något sätt, graviditeten för mig känns redan så långt borta och hon går fortfarande med mage. Ändå har det bara gått knappt en vecka måste jag tillägga! 

Nu väntar vi besök så imorgon blir det ny uppdatering. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0