Handboll och TRX


Igår var Hebbe på handbollspremiär och såg sin pappa spela. Han tyckte det var kul, en stund. Sen var det desto roligare att le och spela "Allan" med folk på läktaren. Han såg minst sagt kul ut med sina tjocka kinder då han log med hörselkåpor. Däremot ville han inte le för kameran/mobilen.. Nope. 

Idag var vi hos våra fina vänner Vilahamn som snart reser över Atlanten och njuter av sol, bad och shopping i LA och Mexico. Så härligt för dem! Längtar till den första semestern till värmen med vår familj nu när Hebbe är hos oss. Han är redo med ett par badbyxor som han fick av mormor häromdagen.. Däremot är vare sig hans mamma eller pappa redo att ta honom iväg på varma äventyr. Han får bli lite större först. Om Hebbe står redo med badbrallor så kommer mamma bikiniredo strax efter, av Vilahamn fick vi låna en TRX idag. Snart har jag varit mamma i 6 månader och jag får inte till det där med träning. Idag blev det av, tillsammans med H så körde vi ett pass med repen -sjukt kul! Hoppas den känslan håller i sig!! 


Kommentarer
Postat av: Sofi Vilahamn

Heja er! Du kommer va i toppform (det är du redan rent visuellt) och tokstark inom kort! Mysigt att träffas idag även om det hade varit mysigt med några h till..

Svar: Men du är ju bara föööör gullig i dina kommentarer vännen min! Tur jag har dig som är min pepp!! Hihi... Ja jag vet! Hade jag med tyckt! Lite min stressade karls fel tycker jag;) kram
Cut

2014-10-12 @ 19:48:08
URL: http://www.vilahamn.blogspot.com
Postat av: Sofi Vilahamn

Heja er! Du kommer snart att vara superstark! Och du är redan superfin i kroppen!!!

2014-10-12 @ 19:49:09
URL: http://www.vilahamn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0