13 augusti 2015

Snart har halva augusti passerat, idag är det min mammas födelsedag och helgen bjuder på sol vilket gör att vi styr bilen mot Grebbestad och kustliv i helgen.
Jag jobbade hemifrån idag, då Hebbe väcker oss i ottan satte jag på datorn tidigt och arbetade intensivt till lunch. Sen åkte vi till Hästeviksbadet, där vi träffade vänner och känningar, pratade husbygge och drack kaffe. 
I eftermiddag har jag jobbat igen och efter det kört ett yogapass. Vill ha samma ro och tid till yogan som under semestern men sen jag började jobba har energin och tiden varit knapp.. Men vad gör då inte en solig och varm dag som denna?! Ger energi!! 
Vi köpte räkor, öppnade en flaska bubbel och tittade igenom det sista av orderbekräftelsen innan påskrift. Ett par redigeringar sen skriver vi vår kråka och det kommer hända saker på allvar i bygget. 

Om jag har huslängan! 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0