Den upptagna föräldraledigheten..

Med risk för att upprepa mig.. Veckorna rusar förbi. Jag kan inte förstå att Herbert om några dagar är 9 månader! Hur gick det till? Jag tar verkligen vara på den sista tiden som föräldraledig innan H tar över rodret. Det är flera vänner som är hemma med sina små nu och om jag inte träffar dem så träffar jag min mammagrupp eller någon annan nära och kär som har en stund över. 

Mamma och pappa kommer och hälsar på när de har chans, och imorgon kommer mamma igen för att vara här ett par dagar. Till helgen som kommer ska vi på bröllop i dagarna tre och när självaste bröllopet ska slå till så ska Hebbe få vara med mormor och C. Det känns lite läskigt och ovant att vara ifrån honom, när vi båda föräldrar ska vara borta. Men vi får anpassa dagen efter honom och funkar det inte så får han bli bröllopsgäst. 

Imorgon börjar simskola för Herbert. Vi fick hoppa över förra veckan då det var första gången och Hebbe fortfarande var sjuk. Det ska bli spännande att se honom i vattnet. 

Lite bilder från veckan som gått... 


Ceasarsallad och sällskap hos J.. Vi väntar på att bebisen i magen snart ska titta ut! Hon är så fin i sin mage lilla J. 



 
Pulkaåkning och gunga med näsan full av snor.. 




Bebisdejt med mammagrupp...


Bara ett axplock av veckans händelser.. Då jag även kört ett litet träningspass med min kära vän och nu också PT ;) S. Det och lite till av sånt som är kul har fyllt veckans timmar. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0