En totalt ljuvlig grebbestadhelg och yoga på det!

Vi har det så galet gott i Grebbestad och fått årets första dag på havet. Alltså nyp mig i armen över denna vecka! Vilka soliga dagar och vilken inverkan det har på livet, livskvalitén och humöret. Jag älskar att få tanka soltimmar för att sedan långt där fram någon gång när hösten kommer kunna längta in till filmer , och mys under filt med tekopp i handen. 



Men åter till dagen och ett bildrejs! Sen en tid tillbaka har jag tagit upp yoga, för snart 10 år sen så gick jag kurser på Göteborgs yogacenter. Lite sitter kvar i minnet och det går lätt att via appar uppdatera sig. Jag har inte kommit mig iväg på så många ledda pass som jag önskat, men i veckan ska jag på utomhusyoga och det bästa med träningsformen - du kan göra den näääär som helst och var som helst! Som tillexempel på stranden ;) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0