Fullspäckad vecka och helg i Lysekil.

Jag tror nästan att jag har mer att göra som föräldraledig än då jag jobbar;) nä men om sanningen ska fram erbjuder jobb lite mer av raster och framförallt tid i kollektivtrafiken. Sen så vill jag gärna få skrivit klart mina blogginlägg när jag väl sätter mig och formulerar, oftast med bebis får man räkna med att bli avbruten lite titt som tätt.

Jag hann med att träffa vänner och ny bebis i veckan, jag hann luncha och fika, ha playdate hemma hos oss, ha jobbmöte och en dag i det mest fantastiska vädret. Helt ofrivilligt så kommer kanske inte våren bli som vi tänkt och planerat för. Lite passande så fick jag en kommentar här på bloggen om just det ämnet - den delade föräldraledigheten. Ja, vad ska man säga.. Mer om det kommer framöver när pusselbitarna trillat på plats. Än så länge så arbetar jag aktivt för att inte ha något dåligt samvete åt vare sig det ena eller andra hållet utan njuta av tiden med bebis och hoppas på soooooliga dagar.

Helgen har inte gett sol men massa morfarmys - och det ger värme och glädje det med! 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0