1 maj, bröllop och fest!

Jag är aningen sliten idag.. Det är sannerligen inte ofta man dricker glas efter glas med bubbel och dansar så hälarna värker. Igår var vi på ett fantastiskt bröllop och hade en kväll vi sent kommer att glömma. Jag älskar bröllop med mycket känslor och denna afton var tårarna många av både skratt och rörande tal. 

Idag åt vi en brunch tillsammans med bröllopssällskapet och njöt av havet, solen och att nu är en tid då det bästa ligger framför oss! Efter vi lämnat Björkö åkte vi vägen om vår tomt. Jag får nypa mig i armen, kan verkligen inte smälta eller förstå - ska vårt hus bli verklighet? Det är bara helt helt underbart..

Förra veckan var lite hysterisk med fullspäckat schema, kalas och annat. I fredags var många av våra vänner här och firade Hebbe. Det har verkligen värmt i hjärtat att se alla härliga människor Hebbe har runt sig, familj, släkt som vänner. Tack för uppvaktningen!! Nu minibildrejs :) 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0