Svettigt fix och prestationsångest!

Jag säger då det, ställer mig hellre i bikini framför kameran än ställer ut mitt hem och då handlar det inte om att jag är så nöjd för hur jag ser ut! Nej nej, det är mer utlämnande att visa upp sitt hem på något sätt.. Det blir någon form av prestation och man vet att alla värderar om det är snyggt eller fult. Mysigt eller omysigt. Man bjuder också in ALLA, inte bara de som man känner väl och tar hem på besök. Öppen beskådan.. 
Att det dessutom ska "värderas" senare i vad någon väljer att betala för det gör det inte bättre! 
Nej pust och phuu.. Idag är fotograferingen gjord och vi kan landa en aning. Än säljer vi inte utan kan bo kvar i vårt hem tills dess att det andra börjar bli mer klart och inte bara en gräsmatta. 









Kommentarer
Postat av: Susanne

Så så mysigt och snyggt! Jag gillar särskilt alla blå toner 👌 vad är det som ligger på sängen? mönstret och färgerna är så snyggt!

Svar: Tack så underbar kommentar här på bloggen. Det är en pläd från "House of Rym".
Cut

2015-05-18 @ 22:01:08
Postat av: Anonym

Hej. Trillade över din blogg i letandet av fina bilder på bröllop i Lyse kyrkoruin.
Vilka fina bilder!!
Undrar om vi skulle få lov att använda en av dina bilder från ruinen på vår hemsida?
Maila mej gärna. [email protected]
Mvh. Anette

2015-05-23 @ 07:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0