November och onsdag..

Idag är en dag jag är sådär saligt tacksam över den man jag har som min. Ni vet säkert känslan och visst är den go?! Han är fantastisk på att pyssla om mig och låta mig bara få vara, få ta den där sovmorgonen, få lugnt ligga i soffan med ett glas gott samtidigt som han servar med mat, dukning, snacks inför middagen. Ibland håller jag låda under tiden, ibland är jag bara tyst och ägnar mig åt läsning. 
Han vet vad JAG behöver och därför är han helt enkelt bäst för mig. 
Iår får det bli en tidig hyllning inför farsdag. Men jag skriver här för att det är så viktigt att sätta ord på det man är tacksam för - och jag är tacksam över just han. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0