Ensamarbete när det är som bäst..

Jag har landat i en soffa på espressohouse, med genomblöta strumpor och fuktig tröja försöker jag värma mig med en latte.. Idag är jag runt på praktikbesök hos mina studenter och åker kollektivt istället för att använda bilpoolen, ett oklokt beslut i det här regnet. Välförtjänt motion att springa mellan förskoleverksamheter men mindre kul att efter varje besök när jag gått från genomblöt till fuktig återgå till genomblöt igen. Typiskt nog hinner torksåpen på förskolorna inte torka mina kläder, bara göra dem ljumna och fuktiga. 
Det positiva i kråksången är att jag får många roliga besök, det värmer och glädjer att se människor växa in i rollen som pedagoger. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0