Träffar vänner, äter gott och planerar hummerfiske.

Jag älskar när jag får till veckor av mycket kvalitetstid med vänner. Även om som jag skrivit tidigare att vår familj prioriterar mycket tid ihop, så är det viktigt med egentid också. 

Så..

I tisdags hade jag vänner på mat här hemma. Härligt hemmahäng, levande ljus och sköna samtal.

I onsdags (igår) hade jag och några andra kära vänner bokat bord på Toso. Så det blev puls, musik, asiatiskt och lite bubbel. Energipåfyllnad. 

Idag åt jag lunch på Barabicu med min bundis K. Vi brottas som oftast med samma tankar och har humör som påminner starkt om varandras. 

Och vad händer framöver? Jo i helgen blir det kräftskiva med stort frosseri, i nästa vecka så fyller jag år och hummerfisket drar igång vilket gör att vi åker till Grebbestad för att dra tinnor! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0