När lugnet sänker sig..

H är i Stockholm på jobb, satte sig på tåget ikväll.. Och mamma som varit här hela helgen har tagit med sig Bosse till Grebbestad. Det råder ett lugn över vårt hem.. Att det kan vara sån skillnad att vara hemma med barn till skillnad barn+hund. Det sistnämnda innebär diverse konflikter, Hebbe vill däremellan jaga Bosse eller hitta tilltyg att slå honom med.. Och vår lilla Bosse (som oftast har en lugn och skön tillvaro) behöver ibland beskydd. Som vilket "syskon" som helst kan jag föreställa mig. Att Bosse däremellan måste rastas 4 gånger om dagen och Hebbe inte alltid är med på noterna av att klä på sig, sitta i vagn osv.. Ja det ger sina svettiga stunder. 

Men nu är det bara jag och Hebbe ett par dagar.. Och jag ska ägna kvällarna åt hudvård, hårvård, kardashian, yoga, choklad och läsning. Härligt..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0