Rensa.. Sälja och slänga

Jag har börjat så smått att fundera och plocka ut vad som ska rensas ut.. Det är skönt att någon annan kanske vill ta över eller får glädje av det man känner att man inte längre använder. 

Många gånger kanske jag håller på saker för länge, jag tycker ju de är fina men det blir bara inte använt. Nu ska mycket bort, så är det bara. 

Om någon av er som läser är intresserad kan ni maila mig på [email protected]

Jag kommer att sälja (billigt!) 

Jackor
Skor
Koftor
Klänningar
Blusar
Väskor
mm..

Både märkeskläder och kläder från kedjor.. 








Kommentarer
Postat av: Karin

Ett tips från en inbiten Traderare. Sälj där, du får bättre betalt för framförallt för märkes kläderna!
Säg till om du behöver tips och råd!
Kram Karin

Svar: Tack för tipset! Ska nog försöka ge mig på det då.. Drar mig att det är krångligt med frakt och grejjer men det kanske det inte är?
Kram
Cut

2016-02-28 @ 07:31:16
Postat av: Sara

Hej! Hoppas att du känner dig bättre! Jag skulle vara intresserad av att se vad mer du säljer :)

2016-02-28 @ 21:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0