Husbygge fortskrider.

Idag har vi haft möte med elektrikern i huset och längtan efter att vårt hus ska stå klart gör sig allt mer påtaglig. Jag tror och hoppas att belysningen kommer blir riktigt fin. Vi har valt att skjuta till lite extra för att just få en bra upplevelse i huset, inget kan skapa så mycket stämning som ljus och musik. Därför åkte också ett par extra uttag upp strax under taket för att Henkes älskade Sonos ska hamna på bra plats. Jag uppskattar mest att de inte längre ska stå i fönster eller uppe på vitrinskåp, sen har jag allt kommit att mer och mer uppskatta bra ljud. 





Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej Linda! Hamnade här när jag googlade på sängkappor :) vi mailade lite med varandra för några år sedan efter allt med Stig, vi hade förlorar vår lilla Hedvig... Härligt att se att ni verkar må gott trots allt :) så roligt med lite återkoppling! Kram Evelina

Svar: Men Kära Evelina, hej på dig! Så kul att du skrev några rader här. Och jag minns den värme och det stöd du gav när vi miste Stig. Måste gå in på din blogg för att se om du fortfarande skriver där. Kramar Linda
Cut

2016-01-11 @ 17:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0