Fog, fogfärg och trapp..

Inga nyheter om trappan än så länge.. De bearbetar ritningar och jag hoppas att alla pusselbitar faller på plats och vi blir nöjda med resultatet. 

Idag pratade jag med vår kakelsättare och gjorde en sista förändring av köket. 

Vi har valt ganska stora plattor i badrummen och ville ha en så smal fog som det är möjligt. För att få riktigt tajt mellan plattorna krävs laserskurna plattor, det är inte våra och därför blev det en 2 mm fog emellan. Inte optimalt men jag är ändå nöjd med resultatet. I vårt husköp så ingick det val av ett gäng kakel och då det kostar att bygga så får man ibland kompromissa. Jag har dessutom fegat och tagit en ljusgrå fog i badrummen då de är såpass utsatta.. Kanske ångrat mig lite men det är det försent att göra.. ;) 
I köket däremot sätter vi vit fog och jag skiter i det mest praktiska, det måste få vara kul också! 

Vi närmar oss och det är bara några ynka veckor kvar tills kontrollbesiktning! Då ska det tas bilder!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0